ספיידרמן 3 לצפייה ישירה

הסרט: ספיידרמן 3 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: "ספיידרמן 3" מביא לשיא את סיפוריהן של הדמויות שהכרנו בשני הסרטים הקודמים, ומאחד מחדש את צוות השחקנים והיוצרים של שני שוברי הקופות הראשונים, וכמוהם מבוסס על סדרת חוברות הקומיקס המיתולוגית של מארוול. בסרט השלישי פיטר פרקר (טובי מגווייר) מצליח סוף סוף למצוא את האיזון בין מסירותו לאהובתו מרי ג'יין (קירסטן דנסט) לבין חובותיו כגיבור על. אבל, ענני סערה מתאספים באופק. החליפה המפורסמת של ספיידרמן משתנה לפתע, הופכת לשחורה משחור, מגבירה את כוחותיו ואף משנה אותו עצמו. תחת השפעת החליפה השחורה פיטר הופך ליהיר ובטוח יתר על המידה, ומתחיל להזניח את אלה היקרים לו מכל. כששני הנבלים, סנדמן (תומס היידן צ'רצ') ווונום (טופר גרייס) צוברים כוח אדיר ומתכננים נקמה, הקרב הגדול ביותר של פיטר פרקר יהיה בתוך תוכו. ספיידרמן יצטרך לגלות בעצמו מחדש את החמלה שעשתה אותו למי שהוא: גיבור.

טקן לצפייה ישירה

הסרט: טקן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט אקשן עתידני המבוסס על המשחק ששבר שיאי מכירות בחברת Namco היפנית. שני חברי ילדות נכנסים לתחרות אומנויות לחימה. בעוד הם מתקדמים בה, השניים מגלים סוד אשר שוכן בתוך אירגון ה Tekken המיסתורי המנסה להשתלט על כח נסתר ששוכן באחד מהם

תיאוריית הכאוס לצפייה ישירה

הסרט: תיאוריית הכאוס לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עוקב אחר שני שוטרים, האחד טירון שיין דקר (ראיין פיליפ) והשני ותיק ומומחה, קוונין קונרס (ג'ייסון סטאטם) במשימה לעלות על עקבותיהם של שודדי בנקים מומחים בהנהגתו של לורנס (ווסלי סנייפס). המשימה שלהם היא לפתור את התעלומה של חמשת שודדי הבנקים אשר הצליחו לברוח מן הבנק בזמן הפריצה בשעות שהבנק עדיין עובד, כאשר הם מוקפים בכוחות המיוחדים של המשטרה.

חברים בחלל לצפייה ישירה

הסרט: חברים בחלל לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: חברת ההפקה וולט דיסני לוקחת אותנו לסרט חדש אשר מבוסס על טיול לחלל שעדיין אף אחד לא היה בו, עם קצת עזרה מחברים הכלבים יוצאים למסע ראשון אי פעם לחלל ולירח.

חלומו של דולפין לצפייה ישירה

הסרט: חלומו של דולפין לצפייה ישירה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: דניאל, דולפין צעיר ועקשן, חולם לשחות בגלים הגדולים שמחוץ ללגונה הקטנה שבה הוא חי. לילה אחד, ולדניאל ניתנת הזדמנות פז להגשים את חלומו.

ליל הכרישים 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ליל הכרישים 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט ליל הכרישים מספר מה קורה בסוף שבוע בבית אגם שבמפרץ לואיזיאנה ההופך לסיוט עבור שבעה נופשים כשהם הופכים למטרה של כריש

כמו משוגעים לצפייה ישירה

הסרט: כמו משוגעים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט כמו משוגעים הוא סיפור אהבה פיזי ורגשי, הבמאי דרק דורמוס מצייר בדיוק איך האהבה הראשונה שלך היא מרגשת, חייתית וגם הרסנית. כאשר אנה, סטודנטית בריטית מתאהבת בג'יקוב, סטודנט אמריקאי הם מתחילים במסע שמשנה את חייהם ומלא תשוקה עד אשר אנה מפרה את משך הזמן שהותר לה בוויזה שקיבלה לשהות בארצות הברית. הסיפור עוקב איך הזוג מתמודד עם השינוי של להיות ביחד ואז להיות פרודים אחד מהשני.

זמנים מודרנים לצפייה ישירה

הסרט: זמנים מודרנים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: צ'ארלי צ'אפלין הוא עובד מפעל אשר מנסה להתאים את עצמו בכל דרך אפשרית למהפיכה התעשייתית. יחד עם זאת, מיד הוא גם מבין את המשמעות האמיתית של המהפכה אשר הביאה עמה גם את המעמד הבורגני הצבוע. אותו עובד מפעל הולך לעשות הכל על מנת לא להישאר מאחור ולהיות מנוצל על ידי המערכת - מה שאומר כי הוא הולך לשחק בכל דרך אפשרית עם החלקים והכפתורים אשר מניעים קדימה את המפעל והחברה שבה הוא חי.

היפיפיה הנרדמת 2011 לצפייה ישירה

הסרט: היפיפיה הנרדמת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לוסי הינה בחורה צעירה, סטודנטית מצטיינת לאומנות ובחורה הרפתקנית יתר על המידה אשר מחליטה להיות היפיפיה הנרדמת של גברים עשירים ומשועממים. וזאת לאחר שהיא מאפשרת לכל אותם גברים לצלם אותה ערומה ובזמן שהיא ישנה. ועל אף שהמחשבות שלה תמימות ביותר בעניין זה, היא נשאבת אל תוך עולם אפל, רשע ובעל ערכים מעוותים.

קונאן הברברי לצפייה ישירה

הסרט: קונאן הברברי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קונאן סימריאן הוא קונאן הברברי, אחד מהלוחמים הברברים המפורסמים והטובים ביותר בעולם. אבל לאחר שאביו של קונאן נרצח באכזריות וביחד איתו כל הכפר שלו נשרף, קונאן מחליט לצאת לנקמה עקובה מדם, מה שמוציא אותו לאינספור הרפתקאות ברחבי ממלכת הייבוריה, היכן שהוא ינסה למצוא את האחראי לאסון אשר הומט עליו.

רוק'נרול באוויר לצפייה ישירה

הסרט: רוק'נרול באוויר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: צ'סטר, רקס ופיפ הם שלושה חברי ילדות ומוזיקאים כושלים בעלי להקת רוק'נרול באוויר אשר לא מעניינת אף אחד. ואילו השלישייה המתוסכלת לא יודעת כבר מה לעשות על מנת לזכות בהכרה. בצעד נואש השלושה מחליטים להשתלט על תחנת רדיו כאשר הם מצוידים בקלטת הדמו שלהם ובכלי הנגינה שלהם וזאת על מנת שתחנת הרדיו תשמיע אותם ואז הם אולי יזכו סוף סוף בחוזה הקלטות.

שחק אותה כמו מייקל

הסרט: שחק אותה כמו מייקל לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קלווין קמברידג' הוא נער צעיר בן 14 אשר החלום שלו הוא להיות כדורסלן מקצועי בליגת ה – NBA. ואילו החלום של קלווין אכן מתגשם, וזה קורה לאחר שהוא נתקל במקרה בזוג נעליים בעל כוחות קוסמיים של מייקל ג'ורדן. ומהרגע שהוא נועל אותן הדרך להצלחה ולתהילה פרושה לפניו.

הנערה בבית השכן לצפייה ישירה

הסרט: הנערה בבית השכן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מג לאוולין הינה הנערה בבית השכן, נערה צעירה אשר חוותה התעללות ואלימות אכזרית מצד אנשים שונים בבית שלה - וכל זאת בחסות הדודה שלה שעימה גרה. ולפשעים המדוברים היה עד גם קני, ילד קטן והשכן של מג אשר ראה את הכול קורה אבל פחד להתלונן בפני הרשויות על מה שבאמת קורה בבית של הנערה השכנה. אז מי בסוף דיבר?

מלאכי המוות לצפייה ישירה

הסרט: מלאכי המוות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: איב הייתה אחת מן הרוצחות השכירות הטובות והמצליחות ביותר בעולם. עד הרגע שבו חוסר עירנות שלה במהלך משימה כמעט ועלה לה בחייה וזאת לאחר שהקורבן שלה דקר את ראשה עם סכין. איב מגיעה לבית החולים ושם הרופאים מצליחים להציל אותה. ולאחר השיקום איב כבר לא אותה רוצחת אכזרית אלא מלאת חמלה כלפי קורבנות העבר שלה, חמלה אשר גורמת לה להחליט לצאת ולרצוח את שני הבוסים האכזריים שלה לפני שאלו יחסלו אותה.

שחקי אותה מותק לצפייה ישירה

הסרט: שחקי אותה מותק לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: האני היא בחורה צעירה, יפהפייה ומהממת אשר עובדת בתור כוריאוגרפית של להקות ווידאוקליפים. האני מצליחה מאוד במקצוע שלה והדרך למעלה נראית בטוחה מאוד. עד היום שבו המדריך הרוחני והמקצועי שלה לענייני ריקוד מציב בפניה אולטימטום רשע ואכזרי ביותר - או שהיא שוכבת איתו או שהיא סיימה לתמיד עם העבודה שלה ועם תעשיית הריקודים אשר תפנה לה עורף. מה האני תעשה?

הפירמה לצפייה ישירה

הסרט: הפירמה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מיטש מק'דיר הינו בוגר מצטיין של אחת מן הפקולטות היוקרתיות ביותר ללימודי משפטים בארצות הברית ועורך דין מתחיל ומלא הבטחה. בנוסף, הוא זה עתה התחתן עם אהבת חייו אבי. מיד לאחר החתונה וסיום הלימודים שלו מיטש מקבל הצעה נדירה ובלתי חוזרת מפירמת עורכי דין סגורה ויוקרתית במיוחד. מיטש קופץ על ההצעה ומקבלי מיד את כל מה שאי פעם חלם עליו. אבל כמה זמן לאחר מכן מיטש מגלה את הצד האמיתי והאפל של הפירמה שבה הוא עובד ומדוע דווקא הוא זה שנבחר.

הריצה אל הגבעה האדומה לצפייה ישירה

הסרט: הריצה אל הגבעה האדומה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קבוצה של אנשים הולכים לגלות (לצלם) את המשך הסרט שלא יצא לקולנוע ומגלים שהאנשים שנהרגים בסרט באמת נרצחו.

מר וגברת סמית' לצפייה ישירה

הסרט: מר וגברת סמית' לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מר וגברת סמית' קומדיית אקשן בכיכובם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ובבימוי של דאג לימן. ג'ון וג'יין סמית' נורא משועממים בחיים וגם יש להם בעיות בנישואין. מה שהם לא יודעים אחד על השני זה ששניהם עובדים כרוצחים שכירים למחייתם, כל אחד עבור סוכנות אחרת. יום אחד מקבלים שניהם את אותה משימה. כנראה שחיי הנישואין שלהם הולכים להשתפר.

ירח אדום לצפייה ישירה

הסרט: ירח אדום לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מי לא זוכר את סיפור כיפה אדומה? ובכן, הגיע הזמן לשכוח כל מה שאתם יודעים על האגדה בת ה-700 שנה ולהתמסר לגרסה המחודשת, האפלה ומלאת הטוויסטים של הבמאית קאתרין הארדוויק ("דמדומים"). "ירח אדום" מנקז מאגדת הילדים את כל החלקים המתקתקים ומשאיר רק את הפחד והאימה. בכפר קטן בימי הביניים חוזר הזאב, שהוא בעצם אדם-זאב (Werewolf), לתקוף את התושבים לאחר הפסקת אש ארוכה. כשאחותה הגדולה של ואלרי (אמנדה סייפריד, "מאמה מיה!") נרצחת על ידי הזאב, הפחד אוחז בכפר ומתבטלת תוכניתה החשאית לברוח עם אהוב לבה כדי להימנע מהשידוך המתוכנן של ההורים שלה. כשצייד אנשים-זאבים מדופלם (גארי אולדמן, "הנסיך האפל") מגיע לכפר ומכריז שאחד התושבים הוא הזאב הרצחני - האימה רק מתגברת.

ספיידרמן 2 לצפייה ישירה

הסרט: ספיידרמן 2 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מעטים סרטי ההמשך שעולים על אחיהם הבכורים, אך "ספיידרמן 2", מצליח לעשות זאת. ההישג נובע מן העובדה כי יוצריו ניגשו אל העשייה לא רק מתוך כוונות כלכליות אלא בעיקר תוך שהם משמרים על היצירתיות והתעוזה. וכך, מבלי להזדקק להסברים מיותרים על מוצאו של ספיידרמן ומערך הכוחות בינו לבין הסובבים אותו: דודתו, חברו הטוב (שאיבד את אביו בקרב עם העכביש-האנושי בסרט הראשון) ובעיקר אהובתו מארי-ג'יין, ממשיך הפרק השני בסדרה להוביל אותנו דרך יסורי התגברותו של פיטר פארקר, האיש מאחורי המסכה, אשר כוחות העל שהוענקו לו אך מעצימים את הדרמה הפנימית שלו: בין תשוקה לרתיעה, בין שליטה להתפוררות, בין גבריות לילדותיות. העלילה נסובה הפעם על מאבקו של ספיידרמן עם יצור כלאים אחר, מדען גאון אשר ניסוי שיצא משליטה הפכו לתמנון אנושי. המאבק הזה מאפשר לסאם ריימי להוכיח את כוחו בתזמון סצינות פעולה סוחפות. הכשרון שהושקע בכל הממדים של הסרט הופכים אותו ליצירה עמוקה, שהולכת רחוק הרבה יותר ממרבית סרטי הקיץ.

שעת האופל לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
שעת האופל לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתשעת האופלצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "שעת האופל" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט שעת האופל.

הנערה עם קעקוע הדרקון לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
הנערה עם קעקוע הדרקון לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתהנערה עם קעקוע הדרקוןצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "הנערה עם קעקוע הדרקון" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט הנערה עם קעקוע הדרקון.

מלחמת האופל: התעוררות לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
מלחמת האופל: התעוררות לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתמלחמת האופל: התעוררותצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "מלחמת האופל: התעוררות" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט מלחמת האופל: התעוררות.

הוגו לצפייה ישירה


צפו עכשיו בסרט:
הוגו לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתהוגוצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "הוגו" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט הוגו.

קרוב להפליא ורועש להחריד לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
קרוב להפליא ורועש להחריד לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתקרוב להפליא ורועש להחרידצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "קרוב להפליא ורועש להחריד" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט קרוב להפליא ורועש להחריד.

גוסט ריידר: רוח הנקמה לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
גוסט ריידר: רוח הנקמה לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתגוסט ריידר: רוח הנקמהצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "גוסט ריידר: רוח הנקמה" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט גוסט ריידר: רוח הנקמה.

משחקי הרעב לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
משחקי הרעב לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתמשחקי הרעבצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "משחקי הרעב" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט משחקי הרעב.

גוסט ריידר: רוח הנקמה לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
גוסט ריידר: רוח הנקמה לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתגוסט ריידר: רוח הנקמהצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "גוסט ריידר: רוח הנקמה" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט גוסט ריידר: רוח הנקמה.

משחקי הרעב לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
משחקי הרעב לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתמשחקי הרעבצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "משחקי הרעב" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט משחקי הרעב.

אמיצה לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
אמיצה לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתאמיצהצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "אמיצה" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט אמיצה.

The Dark Knight Rises לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
The Dark Knight Rises לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתThe Dark Knight Risesצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "The Dark Knight Rises" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט The Dark Knight Rises.

חייבים לדבר על קווין לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
חייבים לדבר על קווין לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתחייבים לדבר על קוויןצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "חייבים לדבר על קווין" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט חייבים לדבר על קווין.

ג'ון קרטר לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
ג'ון קרטר לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתג'ון קרטרצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "ג'ון קרטר" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט ג'ון קרטר.

The Big Year לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
The Big Year לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתThe Big Yearצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "The Big Year" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט The Big Year.

The Avengers לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
The Avengers לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתThe Avengersצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "The Avengers" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט The Avengers.

ספיידרמן המדהים לצפייה ישירה

צפו עכשיו בסרט:
ספיידרמן המדהים לצפייה ישירה
סְרַטִים בַרֶשֶתספיידרמן המדהיםצפייה ישירה
מהסרטים המצליחים של השנה הסרט "ספיידרמן המדהים" מצליח לסחוף קהל רב לבתי הקולנוע, ובכך גורם לביקורות טובות מאוד עליו בעיתונות ובטלוויזיה. צפייה מהנה בסרט ספיידרמן המדהים.