רוב הגברים לא יילכו מולה מכות..

אני הייתי נזהר..

יאללה תגובות.

7 תגובות:

  1. הו מאי גאדד!!!!!!!!!!! ראשונה!!

    השבמחק
  2. כן כי רק הומואים מרביצים לבנות

    השבמחק
  3. נו באמת ברור שהוא יכול לזיין אותה אבל רואים שהוא מרחם ומפחד עליה .. הוא יכול לתת לה בוקס לפנים להפיל אותה בשניה ..

    השבמחק
  4. הוא ילד כאפות תאמינו לי היו מביאים לה אחד שיכול ללכת איתה מכות רציני (הוא פשוט מפחד עליה) ויודע איך להישתמש בכח שלו הוא היה מפוצץ אותה!!!

    השבמחק
  5. איזה מסכן אלוהים אדירים ראיתם איך היא הרביצה לו ?! שמע ישראל אם הייתי שם הייתי הורגת אותה אבל מה לעשות זה כניראה חוקי או משהו כזה

    השבמחק
  6. זה נראה שכשהם מקריבים את הראש כאילו הם מתנשקים xD

    השבמחק
  7. א. גם בנים רגילים יכולים להרביץ לבנות, מגיע להן...
    ב.הייתי אומר שהיא פסיכית
    ג.היא מכוערת
    ד.זה לא נראה טוב-בכלל!

    השבמחק