העיפו את הילד מבית הספר - הם הצטערו על כך

העיפו את הילד מבית הספר - הם יצטערו על כך

14 תגובות:

  1. אאאאאאאאני ראאאאאאאשונה חעחעחעחע
    מסכן הילד XDD

    השבמחק
  2. ואוו... מרגש את/ה ראשוןן ואני שניה למחוא לך כפיים ...

    השבמחק
  3. מספר שתיים ימפגר הומו קוקסינל (אני שלישי)

    השבמחק
  4. לא הבנתי כולכך...
    מישהו יכול להסביר מה קרה שם?
    הילד הביא אקדח לביה"ס ו...?

    השבמחק
  5. כע ואני חמישית! אושר גדווול! הוא הביא אקדח לבצפר ואיים להרוג את המורה , והבצפר ראה אותו לפני שהוא הספיק לעשות משהו והילדים ראו את האקדח שלו בתיק ,רק רגע זה חטיבה או יסודי? בן כמה הילד???

    השבמחק
  6. הוא בן 13 והוא בחטיבה ומה הוא מביא אקדח הטיפש הזה

    השבמחק
  7. איזה עברייןןןןן חחחחח

    השבמחק
  8. טוב.. הוא הביא אקדח לבית הספר ונעצר.. מי אומר שנגזר עליו מוות? אפה ההוכחה לזה.. אזה שטויות..סתם מגזימים

    השבמחק
  9. אני לא הבנתי כלום...
    חחחחחחחחחחחחחחחחח (:

    השבמחק
  10. למי שלא הבין הוא הביא אקדח לבצפר
    והוא איים על המורות שיסבירו לתלמידים איזה סכנות יכולות להיות מתי שמביין נשק לבצפר !

    השבמחק
  11. לא הבנתי כלום ולמה הכול דיבורים באנגלית ולמה אין תמונות , סרט וידיאו משהו למה זה הורס את כל הסירטון מי ירצה או רוצה או רצה לראות את הסירטון ה-: מעפן , דפוק , דבילי , מפגר , תינוקי , צריך להבין אנגלית בגללו , והוא חרא (קקי) של סירטון , וגם פישטונה (פיפי) של סירטון אף אחד לא ירצה להיכנס לסירטון הזה אני שונאת את הסירטון החרא ופישטונה פשוט סירטון דיבילי יש סירטונים יותר טובים בהרבה

    השבמחק
  12. איזה גייז כל מי שכותב איזה מספר התגובה שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (מקום 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    השבמחק
  13. איזה מטומטמת מקום 13 ...
    ציטוט :
    לא הבנתי כלום ולמה הכול דיבורים באנגלית ולמה אין תמונות , סרט וידיאו משהו למה זה הורס את כל הסירטון מי ירצה או רוצה או רצה לראות את הסירטון ה-: מעפן , דפוק , דבילי , מפגר , תינוקי , צריך להבין אנגלית בגללו , והוא חרא (קקי) של סירטון , וגם פישטונה (פיפי) של סירטון אף אחד לא ירצה להיכנס לסירטון הזה אני שונאת את הסירטון החרא ופישטונה פשוט סירטון דיבילי יש סירטונים יותר טובים בהרבה

    זה שאת מפגרת זה לא אומר שכולם כאלה... עלק צריך להבין אנגלית אלא מה ?! תודה שגילית לנו...
    בכ"מ הסיפור הוא כזה :

    ילד בן 13 מביא אקדח לבית-הספר ואיים על מורה.
    זה כתבה בערוץ 7 כמו כתבה בישראל לא יראו באמת את הילד ואת האקדח...
    יראיינו אנשים שהיו מעורבים כמו שעושים בארץ.

    אני מקווה שהבנתם.

    השבמחק