שיטה איך לקחת מסטיקים מהמכונה בחינם

לחצו על הכפתור ותחכה לכם הפתעה: שיתוף


השיטה:

קחו מסטיק הכניסו לפה והתחילו ללעוס, כשהוא לעוס היטב הוציאו אותו

כעת קחו מטבע של שקל או כל מטבע אחר שהמכונה יכולה לקבל,

ותעטפו את המסטיק סביב המטבע כך שהמטבע יהיה מכוסה כולו במסטיק.

כעת המטבע דביק, הכניסו אותו למכונה והתחילו לסובב

בגלל שהוא דביק הוא ידבק לדפנות המכונה ולא יפול חזרה

אלא ימשיך להסתובב שוב ושוב ושוב ושוב ושוב......

ואז כל סיבוב יצא לכם מסטיק אחד,

אחרי שהוצאתם את כל המסטיקים שרציתם הוציאו את השקל

הסירו ממנו את המסטיק ושמרו אותו לדברים אחרים...

תהנו ואל תשכחו להגיב מה אתם חושבים...

26 תגובות:

  1. ראשונה ושיטה ידועה

    השבמחק
  2. פשוט שיטה מעולה אבל מטומטמת וידועה

    השבמחק
  3. מה זה השטויות האלה של סגור בשבת וכל זה! הנה עכשיו שבת ואני כותב! נא

    השבמחק
  4. חחחחחחח.....:) כנסו לפה!!! :):)
    http://www.fribiz.com/referrer/Ady+Elzam

    השבמחק
  5. זה השיטה הכי שחוקה שיש השיטה הזאת יכולה להפוף אותך לפושע פעם ניסיתי והמוכר של המכונה יצא עליי צעק עליי כמו משוגע

    השבמחק
  6. בונא יא זבל יש לי מכונת מסטיקים את/ה הורס לי את הפרנסה

    השבמחק
  7. זונה אני רוצה זין21 ביולי 2010 בשעה 4:21

    מי רוצה לזיין אותי ב50 שרל

    השבמחק
  8. חחח חזק ביותר למי יש מכונת מסטיקים

    השבמחק
  9. פ'חחחחחחחחחחחחחח שיטה טובה דווקא אבל אהההה זה לא יצליח

    השבמחק
  10. חחחחחח חזק אחותי ניסתה בה' הוציאה מלא ! לכל החברות והידידים שלה והיא בת 20 !!! חח!! מילה!

    השבמחק
  11. באונה מה אין לכם חיים זה מה שאתם צריכים מסטקים

    השבמחק
  12. זה ביכלל לא עובד כי יש שם איזה ברזל שגוחף תשקל למטה או שלא נותן לו לעברו עם לא נפל אז זה ביכלל לא עובד הבנתה גם כן מגלה שיטות הומו

    השבמחק
  13. יא בן זונה שרמוטה דוחף גזרים לתחת ביגללך הלך לי השקל דפור אחד בן זונה יא אחותך מוצצת יא אבא שך

    השבמחק
  14. אני רוצה לזיין מישהי מי רוצה?

    השבמחק
  15. אחי אם יש לי מסטיק כדי לעטוף את השקל אז למה אני צריך עוד מסטיקק...?

    השבמחק
  16. אני צריך לעשות קקי מי גם צריך 

    השבמחק
  17. זה חרטה אחומניוקי יש שיטותו יותר טובותתתת רק פושטק עלוב בולע קטשופ קר ---> עכשיו תקראו את זה הפוך

    השבמחק
  18. קטלניי פעםם אחת זה קרה ליי ונתקעעע המכונהה בסוףף

    השבמחק
  19. ממש מממש חרא מה אתה רוצה שנהפוך לעבריינים אל תשתמשו בזה עצה שלי - אל תקשיבו לכל דבר שאתם קוראים או רואים קודם תבדקו ותחשבו על מה שתעשו בו !
    =) ☺☻♥♠♣♦○◘•

    השבמחק
  20. עבד לי !!!!!!!!!!
    חחחחחחחחחחחחחח
    איזה שיטה כלבה

    השבמחק
  21. רוצים לזיין אותי אני רזה כוסית 18 יש לי יכולה לזין אפילו ילדים קטנים בשמחה לא אכפת לי תמורת 5 שקל תקבלו שעה שלמה 50 שקלים כל הזמן שתרצו רוצים תכתבו תגובה

    השבמחק
  22. לאנומימי שרוצה לזיין מה המספר שלך?

    השבמחק
  23. שיטה מגניבה

    השבמחק
  24. זאת שיטה ידוע מאיזה סידרה ...
    אבל אם אין לנו שקל ובא לנו מסטיק ומאיפה יהיה לנו עוד מסטיק אם אנחנו רוצים מסטיק מהמכונה כאילו אם יש לי כבר מסטיק מה אני צריך עוד אחד מה אני צריך ת'מכונה המעפנה הזאת ?!

    השבמחק
  25. השיטה עבדה לי הוצאתי את כל המסטיקים ואף אחד לא תפס אותי חחח

    השבמחק
  26. עובד יצאו לי 5 מסטיקים אבל ידוע!!

    השבמחק