לחצו על הכפתור ותחכה לכם הפתעה: שיתוף


מיילי נו באמת..

תגובות בבקשה.

15 תגובות:

  1. ראאאשון!!!!
    חהחהחה

    השבמחק
  2. שניייה (:
    זה בסה"כ תמונה של מיילי בהופעה כשהיא הורידה את המיקרופון ובמקרה צילמו את זה !!
    כל אחד יכול לעשות אתצ זה בטעות ><

    השבמחק
  3. חחח מסכנה...!!

    השבמחק
  4. שלייייישיייייית : )
    רק על הפרצוף אני צוחחחקת D:

    השבמחק
  5. זה לא הפעם הרישונה יש עוד תמונה יחד עא סלינה ודמי אתם ניגנבים שאתם רועים את זה

    השבמחק
  6. ממההה אתםם צוחקים איתי SOO WAHT??? כול זמר עושה את זה אני ראייתיי את ההופעהה הזאתיי והיא העבירה את המיקרופון בין הרגליים אז תלכו לעזעזלל כי היא לא עשתה כלוםםםםםם אז בטעות צילמתם את זה ככה חלאסס לכו להוריד למישהו אחר את הקרירה כי היא ממש מצליחה ואף אחד לא יעצור אותה

    השבמחק
  7. לה סיפרת לי זה קורה תמיד רק צילמו אותה במצב הזה איך שהיא באה לשים את המיקרופון בין הרגליים

    השבמחק
  8. אפשר לחשוב מה קרה?
    זה היה בטעות.
    אז מישהו צילם אותה מורידה את המיגרפון בתנוחה שזה נראה לא במקום, אז מה קרה?

    השבמחק
  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחזקחחחחחחחחחחחחלש

    השבמחק
  10. צודקים גם אני ראיתי את ההופעה וההבעה שלה מצחיקה בטירוף!!@!

    השבמחק
  11. צודקים גם אני ראיתי את ההופעה וההבעה שלה מצחיקה בטירוף!!@!

    השבמחק
  12. וואו איזה חסרי חוש הומור בחיי O.O
    בסה"כ עשו תמונה ואתם ישר "למה להרוס קריירה"
    יאאאא אנשים מעצבנים

    השבמחק
  13. Miley, that's a mic not my Dick

    השבמחק
  14. איזה סקסית אני רוצה לדפוק אותה מלא זמן נעשה סקס זה יהיה נעים כזאת סקסית חחחחחחחחח XD

    השבמחק