רק נשים יכולות לראות תינוק בתמונה הזאת!!

גברים.. איפה התינוק?

תנו בתגובות.


10 תגובות:

  1. ראשווווווווווון (כפערוני עליי)
    אני בן ומצאתי אז לךךךךךךךךךךך
    איזה קל !!

    השבמחק
  2. חחחחחח יטמבל אני גבר ו-5 שניות לימצוא א התינוק המיזדיין הזה חחחחח :D

    השבמחק
  3. חח אני גבר ותוך שניה ראיתי את התינוק

    השבמחק
  4. אני בת וישר כשהסתכלתי ראיתי!!!! :P

    השבמחק
  5. זה על הגזעים האלה בצד שהתינוק שם בוכה?

    השבמחק
  6. אני גבר ורק יסתכלתי ראיתי את התינות איזה קלללללללל... עלק רק נשים יוכלות לירואות את התינוקחחחחח.

    השבמחק
  7. מה אתה טמבל.... ראיתי את זה מתי שראיתי ת'תמונה יאהבל..!!

    השבמחק
  8. אני בת ולא ראיתע תתמונה אח שלי מצה תוך חמש שניות

    השבמחק
  9. אני בן ומצאתי!!!
    אז אל תזלזלו בבנים חבורת נבלות!

    השבמחק
  10. טוב, אני כנראה אישה לא ממש מוצלחת, למרות שיש לי ילדים אני לא מצליחה למצוא את התינוק. איפה הוא מסתתר?

    השבמחק