הדלפה: תמונה של פלסייטישן 4

הגיבו אם אהבתם..


15 תגובות:

  1. ראשוןןןןןןןן

    השבמחק
  2. יש לי קקי רוצים לאכול?

    השבמחק
  3. שניייייייי

    השבמחק
  4. אני!!!! אלמוג שנייי

    השבמחק
  5. אחייי זה כזה חרטותתת מי שהאכיל אותך בזה זה ראסמי אבל חראטותתת...
    אני יסביר חוץ מזה שסוני לא מצליחה אפילו לממש חצי אפילו מהקונסולה שלה...
    אתה אומר שהיא כבר רוצה אחד חדש?..
    הם לא יצליחו להוציא עוד קונסולה גם במשך ה4 שנים הקרובות לטעמי אין להם גם מה...(:
    המשך יום נעים (:

    השבמחק
  6. דובר של סוני אמר שהם לא מתכוונים לייצר סוני 4...הסוני השלישי הוא האחרון....כמה חבל

    השבמחק
  7. זה לא אמיתי אין מה עלשות אנחנו כל כך לא מפותחים שעדין לא התקדמנו לעידן ה''הכל שקוף ואין שם שום חוט או כבר או איזה משו'' נ.ב ואני לא מתכוונת לאלחוטי אלא המכשיר עצמו.... החרא הירוק הזה מבפנים...

    השבמחק
  8. זה שהגיב שני כן אני אוהב קקה אני רוצה לאכול מתי לבואא

    השבמחק
  9. זה שכתב מעלי איזה סוטה דפוק

    השבמחק
  10. למה זה לא אמיתי?:אין כבלים, חסרים כפתורים בשלט, אין (בתוך הזכוכית) את כל הטכניקה של השידור לטלוויזיה הדרושה...
    ועוד המון אחרים, בקיצור, שקר אחד גדוללללל!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  11. מי שכתב לאכול קקי אני יכניס את אמא שלו לאינקובטור ויעשה לה דוגי סטייל

    השבמחק
  12. פעם שאכלתי מילקי הבנתי ש:
    1.לכולכם יש שואב אבק
    2.חבלים הם לא מה שהם היו פעם
    3.יונות אוהבות שפריצרים מקפצים ברוטב צ'ילי

    השבמחק
  13. זאתי של השתיים מעלי , עם " השק הגדול "
    זה יענו כאילו בעתיד וסוני בדרך כלל זה הכי טוב D =

    השבמחק
  14. * השקר
    [ זאתי מלמעלה

    השבמחק