הנעליים הראשונות של NIKE


44 תגובות:

  1. וואו !
    נגיד ... ועוד עשיתם על זה קבוצה בפייסבוק ! אפשר לחשוב !!!

    השבמחק
  2. אייכככככככככככככ , גוועל נפפש X(

    השבמחק
  3. וווווואו ! איייכ אמיתי ! בעעע...:X

    השבמחק
  4. אממממאאא !!
    אלווהים ייישמווור מי קנה בכללל את הנעליים האללה ?!!

    השבמחק
  5. וווואו , למה כולם אומרים דברים מגעילים !?
    אתם יודעים ממתי הנעליים האללו ? ואתם בכלל יודעים שאז זה היה ממש באופנע !?
    אז יאאאאלה שתקווו , אם אין לכם משהו טוב לכתוב אל תכתבו .

    השבמחק
  6. כה דוגרי , תחשבו שעווד כמה שנים יגידו על מה שאנחנו נועלים \ לובשים שזה מכווער .. אז סתמממו ת'פה ותהיו בטוחים שאתם יותר מכוערים מהנעל הזאת

    השבמחק
  7. פות פות פות פות

    השבמחק
  8. מההה אתם לא רואים שזה נעליי ריצה
    זה נעליי ריה של האלה מאולימפידה ואלה רק מכוערות

    השבמחק
  9. נעליים אומללות XD

    השבמחק
  10. דווקא אני הייתי לובשת אותם.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בצחוק אנשים.. :)

    השבמחק
  11. הכל חוזר לאופנה... יש להם דווקה סטייל... אהבתי... אולי לא בירוק...

    השבמחק
  12. הנעליים מכוערות רק בגלל שהם ישנות ומקומטות אם הם לא היו מקומטות ויותר חדשות הם היו נראות הרבה יותר טוב...

    השבמחק
  13. גאד!
    איייווו

    השבמחק
  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בונה איפה אני קונה עכשיו נעל כזאת XD

    השבמחק
  15. מה אתם רוצים ? אחלה נעל D:

    השבמחק
  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ....

    השבמחק
  17. ואייי איזה נעל.....
    למה היום לא מייצרים כאלה יפה באמא שלי יפה!

    השבמחק
  18. מי בכלל יקנה נעליים כאלו..??

    השבמחק
  19. זה נראה כמו מלפפון עם סמל של נייק :))

    השבמחק
  20. אני לסבית....

    השבמחק
  21. אני לסביתתתתתתתת !!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  22. גמאני ! בואי אליי ונעשה אורגייה עם הנעל של נייק !

    השבמחק
  23. יואווו כל כך אני מצטרף אליכן לאורגיה!!
    נ.ב.
    אני אוהב את ג'ושע בסתר

    השבמחק
  24. בסרט של רוקי יש אותם הוא מתאמן איתם לפני הקרב !!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  25. יאוו איזה מפגרים היא נראית ככה רק בגלל שהשתמשו בה הרבה הרי היא הנעל הראשונה :)

    השבמחק
  26. זאת נעל ספייקס.. היא מיועדת לתחרויות ולמתאמני א"ק.
    אם תשימו לב יש למטה מדמרים שנתקעים בגומי של האצטדיון וככה הריצה יותר יעילה.היא לא אמורה להיראות פגז.. >LOL

    השבמחק
  27. אוווווווי ואבוווווי !!! : \

    השבמחק
  28. זה מלא שנים הנעל הזאת בגלל זה זה נראה ככה... החומר מתעקל וזה..

    השבמחק
  29. כאיילו שזה לא דומה לנעליים המזעזעות החדשות שנייקי יצרו!! סגולות שבא להקיא!!!!

    השבמחק
  30. חולי נפש מה אתם מגנים על נעללים ?D :

    השבמחק
  31. מה אתה עושה יא מכוער הנעליים הסגולות החדושת של נייק הנעליים הכי יפות שיש נשבע שאני הולך ליקנות אותם כשתתחיל לי העונה בכדרוגל

    השבמחק
  32. אתם לא מבינים בסטייל. הנעליים האלה הם לפני הרבה שנים והן מקומטות רק בגלל זה הן נראות מכוערות אבל שתהיו בעניין שהנעליים האלה הן סטייל כבד. לא הנעליים שאתם נועלים היום כל הנייק אר מקס מה נראה לכם? אתם פאקינג ערסים מתים וכל הדיזל אדידס? מה אתם חושבים לעצמכם? תקשרו אליי שתבינו בסטייל

    השבמחק
  33. ווואייי אייזהה מלחיצוותת יואווו ... לא יודעת למה
    הם מפחידותת .. !

    השבמחק
  34. חברים ,
    הנייק האלה נראות יותר טוב מהנייק שלי אחרי חודש. תכלס הם עדיין נראות חדשות ומזעזעות [ :

    השבמחק
  35. זה חרטה , אתם לא רואים שזה דגם די חדש בגלל שהנייק מתארך [ גדול ]

    השבמחק
  36. איככככככככככ איזה נעלים מגעילות עדיף סנדלים רגילות =(

    השבמחק
  37. חחחחחחחח כל אחד פה יותר קרוע מהשני XD
    אחד יוצא לי ביציאה של מה אתם מגנים על נעליים
    השניה אני לסבית
    השלישית מצטרפת אלייה
    אין לי שום דבר נגד זה
    להפךך בוא,אני אצטרף אליכם גם :)
    דרך אגב אני לא לסבית
    נ.ב
    אין על ניייייייק ! P:

    השבמחק
  38. זה לא אמיתי מה אתם מאמינים רואים שזה פוטושופ

    השבמחק
  39. יואו!!אני לא מאמין....
    בכל פירסום תמיד חייב להיות את המושפע שיגיד:זה פוטושופ!!
    אנשים תתעוררו לא הכל בחיים זה פוטושופ...
    נ.ב הנעליים האלו משומשות וקרועות...אם הן היו חדשות הייתי לובש אותן בכיף!

    השבמחק
  40. מה הקשר פוטושופ?!!? לא כל דבר אפשר לעשות בפוטושופ!
    והנעל מזעזעת תפסיקו להמציא תירוצים שלא!!
    זה לא בנאדם שיכול להיעלב ממה שאומרים עליו זה רק נעל מכוערת ברמות !!!!
    אז דייייי

    השבמחק
  41. חחח שופ ת'מסמרים בסולייה DD:

    השבמחק
  42. חחחחחח זה בשביל ענקים

    השבמחק
  43. דרך אגב אלא נעלי ריצה של אתלטיקה יש לי כאלה ועוד את אותו דגם רק חדש!!
    הסוג נעליים האלו נקראה "ספייקס" נעליים מאוד יקרות!!

    השבמחק
  44. יואווו אנשים חלאס להגיד שזה מכוער.... שיהיה לכם רק ברור שבעוד כמה שנים טובותת הנעליים שאנחנו עכשיו נועלים יהיו ממשש ישנות , ואז גם אחרים יגידו איכסס זה מכוער לייק דאא!!!

    השבמחק