נשים לא רואות את החבל...

101 תגובות:

  1. איייזה חבל בדיוק ? : O

    השבמחק
  2. =ראשונה=

    1. הוא לא עד כדי כך חתיך . אם זה היה תמונה של ג'סטין ביבר אז זה היה נכון ! . וכל מי שאומר שג'סטין הומו הוא באצמו פשוט כל הבנים מקנאים בו וזאת ה-ו-כ-ח-ה-!

    השבמחק
  3. זאת שמעליי צודקת :P

    השבמחק
  4. ג'סטין ביבר לא כזה חתייייך D:
    סורי אבל האיש הזה יותר XD

    השבמחק
  5. אוווקי! שעה לקח לי למצוא את החבל!! (:

    השבמחק
  6. ג'סטין ביבר ההומו!!!!30 במאי 2010 בשעה 4:49

    ג'סטין ביבר הומו!!!!
    ואני בת לא בן..
    והוא חתיך הורסס נכון אבל הוא שר כמו איזה כוסית!!!
    וכל התמונות האלה שהוא עם חולצה סגולה עושה שריר אז רואים שהוא עושה את זה עם היד השנייה....

    השבמחק
  7. קוראים לאיש הזה בקאהם ההומו

    השבמחק
  8. ~מישהיא~
    סבבה ג'סטין הכי חתיך>> מה שתגידו
    הוא לא הומו (אם הוא כן הוא בושה להומואים)
    אבל הוא נראה כמו בת אין בו שום דבר גברי או סקסי אפילו לא אופי מושך>.>
    לזה לפחות יש קוביות והוא חתיך אבל... לא מהפנת .
    ורוב אלה שאומרות שהוא חתיך הן ילדות ביסודי או בז' תתבגרו!!!><'

    השבמחק
  9. נוו מה זה כל כך קשה למצוא את החבל ישר שהסתכלתי על התמונה ראיתי אתת החבל
    נ.ב
    אני בת!!

    השבמחק
  10. ג'סטין ביבר הוא גייייייי !
    והאיש הזה הוא חתיך.
    מי יכול לקנא בג'סטין ביבר? יש לו כרס

    השבמחק
  11. וואו כמה בנות מפגרות יש פה.. עלק לא מוצאות את החבל מה אתם עושות את עצמכן?
    הוא לא כזה חתיך וג'סטין ביבר פשוט ילד קטן, גיי לא גיי פשוט נראה כמו ילד בן 10 אני באמת לא מבינה מה אתם מוצאות בו..

    השבמחק
  12. חחחח אני בת וראיייתיי את החבל מהרגע הראשווון D:
    חחח ג'סטין לא הומו כולם חושבייים אבל הווא לא כי הוא שר כמו איייזה בת .. P: אבל בתכלס הוא חתיך ולא הומו , הוא רק צריך לשנות את הקול שלו והוא יהיה גבר חלומותייי ! [ חח סתם ] יאלה מיצתי את העייינייין ומי שעשה את התמוונה ? זה לא נכוון י'חרטטנים !! יאללללה בייי לכםםם !

    השבמחק
  13. אני בת ותוך שניה מצאתיי את החבל..ומי שאומר שיש לג'סטין ביבר קול של בת זה בגלל שהשתנה לו הקול!

    השבמחק
  14. השלישית שכתבה =ראשונה= צודקתתתת בגדוללל!!!!

    השבמחק
  15. יא מפגרים מה אתם חושבים שמאוהבים בו הבנות? זה שהזין שלא עומד לא אומר כלום מי שאמר שהאיש הזה יפה הוא הומו בעצמו אז דחפו מקל לתחת בנים ובנות

    השבמחק
  16. חח בשניה שנכנסתי ראיתי את החבל D:

    השבמחק
  17. לכל מי שאוהבת את ג'סטין ביבר..
    אתם מאוהבות בה-ו-מ-ו!!
    וחוץ מזה איך הגעתם לג'סטין ביבר?!
    טטחחחחח

    השבמחק
  18. על איזה חבל אתם מדברים בדיוק? ;)

    השבמחק
  19. ג'סטין ביבר לא הומו. הוא לא יכול להיות הומו.בשביל להיות הומו צריך להיות בן.

    השבמחק
  20. צודק פשוט צודק צריך להיות בן

    השבמחק
  21. חחחח XD מה אתם צוחקים עלי?!!? בעייתייםם החבל ממש מול הפרצוף...והוא לא יפה מי יודע מה....

    פעם הבאה תשתדלו יותר XD

    השבמחק
  22. איפע חבל בדיוק?!?! חח סתתתם וג'סטין ביבר לא הוווווווווווומו סרראבק בשביל להיות הומו צריך להיות בן...(מה שהוא לא..) וומתוקים אני מה-בנות- ואני לא אוהבת ת'מכוער הזה...ככה שהמכווער הזה יכול לקפוץ סלאמת חמודים (:

    השבמחק
  23. ראיתי את החבל אבל אחרי 10 דקות שבהיתי בקוביות ובגוף המושלם שלו.. ררר
    ומי שמשווה גבר אמיתי וסקסי כמוהו לגסטין ביבר?אני מרחמת עלייה.. כנראה לא יודעת להעריך גבר אמיתי.. אבל תאמת יש תמונות יותר מוצלחות של החתיך הזההההה...



    חחח.. עאלק "אם זה היה גסטין ביבר.." סתם ילד.. אני מרירה על גבר לא על תינוק

    השבמחק
  24. אהבתי את האנונימית שמעליי :)
    הסתכלתי קודם על החבל לשנייה אז לכותרת ואז עליייייוווו

    השבמחק
  25. מה הבעייה, רואים את החבל טוב טוב :)
    ואני בת!!!!

    השבמחק
  26. ג'סטין ביבר הומו מוצץ זין והוא הודה בזה באיזה תוכנית וכל הפנים שלו זה מטיחות

    השבמחק
  27. מה אתם גנובים ?! איפה החבל ? XD

    השבמחק
  28. אני לא מבינה מה כל הבלאגן ג'סטין חמוד אבל חתיך עולמי וגם לא זה שבתמונה!!

    השבמחק
  29. השלישית שכתבה צודקתתת

    השבמחק
  30. איזה חבל בדיוק? XD ישלו גוף סקסי רצח, רק- לך תסדר ת'שיער כמו בנאדם נורמלי XD

    השבמחק
  31. אני בת וראיתי את החבל תוך שנייה, תירגעו זה ששמים שם מישו חתיך לא אומר שאנחנו עיוורות XD

    השבמחק
  32. אני בת, ואני ש-ו-נ-א-ת את ג'סטין ביבר ההומו והמכוער הזה/הזאת !!!!!!

    וראיתי כעבור שניה את החבל,
    (ואני גם ממש לא לסבית)

    השבמחק
  33. שיוווווואו תעזבו את הילד ! אני בטוחה שכל מי שאומר שהוא הומו או מקנא או ששמע רק את Baby ששם הוא באמת נשמע כמו בת אל בכל השירים הוא שר מהמם אז תפסיקו להעתיק מכל האחרים למרות שאתם לא יודעים מי זה ופשוט תודו שאתם מקנאים/מטומטמים !!
    דרך אגב , הטמבל בתמונה מכוער והחבל שראיתי ישר יותר חתיך ממנו D: וכן , אני בת .

    השבמחק
  34. ראיתי פה תגובה מפגרת של איזו ילדה והנה ציטוט:"זה שיש לו קול של בחורה זה בגלל שהשתנה לו הקול" תגידי הוא מתבגר לא אז איפה ההיגיון שלך?איך הוא יכול להשתנות ולהפוך ליותר נשי?, מה את מתרצת לו יא מסכנה תצאי מהסרט שלך. רואים שיש לך שכל ששואף לאפס.

    השבמחק
  35. חחחח או שכל מי שהגיב פה שג'סטין ביבר יותר חתיך הוא עיוור או שהיא בת 12
    איך אפשר להשוות קוף בן 16
    לדיויד בקהאם החתיך ♥

    השבמחק
  36. 1. ראיתי את החבל ממבט ראשון
    2.אני בת
    3. מאחר ופתחנו דיון על ג'סטין ביבר: לדעתי הוא די סטרייט, בהקלטות וכאלה יוצא לו קול נשי בגלל העריכה, אבל שמעתי אותו בלייב, והוא שר נורא.
    הוא לא חתיך מעלף, הוא חמוד. יש לו עוד כמה שנים לגדול.

    השבמחק
  37. זאת שהגיבה את התגובה בתאריך הזה: 30 במאי 2010 04:45

    אמא שלך זונה או מה? מה חתיך בג'סטין כולה בן 15 בתול מאונן דומה לזין שלי ביום רע.
    דבר שני כותבים בעצמו ולא באצמו יא בת של זונה.
    דבר שלישי איפה ההוכחה י'מוגבלת? בקיצור הלוואי יבוא לך סרטן הכוס י'חסרת שדיים ג'סטין סתם מאונן על הומואים ומי שחושב אחרת יכול למצוץ לי.

    השבמחק
  38. אוקיי..אני בת וראיתי את החבל ישר כשנכנסתי לתמונה.
    ומה הקשרתם את ג'סטין ביבר.(אם כבר..=] אני חושבת שהוא חתיך)

    השבמחק
  39. אה ורציתי להוסיף שכל מי שאמרה שזה שבתמונה מכוער וג'סטין חתיך זה בגלל שאתן בנות 12 ובחיים לא ראיתם זין.
    הוא בן 15 בטח יש לו זין בגודל של פיסטוק.
    חכו חכו עוד כמה שנים תקבלו מחזור תדממו קצת תתחילו לחשוב על זין ואז נראה מה התגובה שלכם יבתולות מסריחות.

    השבמחק
  40. 1.אני תוך שניה מצאתי את החבלל..ואני בת..
    2.ג'סטין ביבר לא הומו הוא ממש חתיך..הקול שלו פעם היה קול של ילד אבל עכשיו השתנה לו הכל ומי שלא מאמין שיסתכל ביוטיוב באחת ההופעות האחרונות שלו...

    השבמחק
  41. איך אפשר לראות אותו כשהוא נמצא בתוך התחתונים שלו? D;

    השבמחק
  42. איפה חבל ? ><
    מה אתם עובדים עלינו ?S:

    השבמחק
  43. יאללה י'מפגריים !! כל מי שחש את עצמו ואומר שגסטין ביבר הומוו יש לו בעיהה ! ואם אתם חושבים ככה תשמרו את זה בלב !
    גסטין ביבר חתיך מוווווושלם !!!! ♥
    תתמודדדו קנאים

    האיש בתמונה לא חתיך !!!

    השבמחק
  44. חחחחחחחחחח דוגרי אם זה היה ג'סטין ביבר אז כבר בטוח לא הייתי מוצאת תחבל .
    למה האיש הזה חוץ מקוביות של פוטושופ אינלו כלוםםםםםםםם .

    השבמחק
  45. ל-=ראשונה=
    ג'סטין ביבר יותר חתיך ממנו ???????????????????????????????????? (אין לי שום דבר נגד ג'סטין ביבר )
    מה השתגעתת ? או שאת עוד ילדה קטנה בת 12 שלא יודעת כלום מהחיים שלה !!!!
    חחחח :))))))

    השבמחק
  46. איך אתם לא רואים את החבל הוא מלפפ אותו על הגוף שלו דויד בקאם החתייךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  47. הרגתן אותי!! ג'סטין יותר חתיך מדויד בקהאם?! חחחח XDDDD וואי איזה ילדות קטנות באמא שלי :D אוהבות איזה גייז ששר מ ז ו ו י ע. (בלי קשר לזה שהוא נשמע כמו בת. שמעתי אותו בלייב הוא מזייף ברמות מפחידות). בכיף, לכו תפנטזו על ילדה קטנה בזמן שאני אפנטז על גבר אמיתי. D:

    השבמחק
  48. פחחחחחחחחח אמא'ללה כמה אני צוווחקת פפה ,
    ייא מפחיידות מה חתייך בקוקסינל האנטישמיי הזהה ? נראה ביסודיי עלק בן 15 .. בבייצפר שליי יש פיי אללף יוותר חתייכים ממנו [; .
    אאייןאין על דייווייד בקהאאם וללא יהייה ! ♥ ,
    אאז פשווט תפניימוו
    ילדוות קטנות ומסכנוות
    אאייך אפשר להשוות יללד לגברר ? !;O
    פשווט הצחקתם .
    אאה וראייתי ת'חבלל חח(;

    השבמחק
  49. טוב זה לא בעיה לראות חבר ראיתי אותו איך שנכנסתי לתמונהה והואא ממש מכוערר ואני בתת !!! וג'סטין ביברר סתם קוףף מה אתן אוהבות בו ואני בת 13 ואני לא סובלת את החייזר הזהה !!!

    השבמחק
  50. חבל סליחה *

    השבמחק
  51. יאללה כולם פה מטומטמים!!!!!
    ג'סטין ביבר חתיך ברמות!!!! ובואו נתערב שאם הוא היה מציע למישהי חברות בברור שכווווולן היו מסכימות וברור שגם אני!!!! המטומטמת (שתיים לפני) שאמרה שג'סטין קוף היא בעצמה כזאת! וכל מי שאמרה שהוא מכוער ולא סקסי אז שתשב בשקט!!!!!! ודרך אגב אני בת 13 וחצי!!! :P

    השבמחק
  52. לכל ההומואים שאמרו שגסטין לא בן! כדאי שתשתקו כי מה שבטוח הוא יותר גברי וחתיך ממכם!!! אתם בעצמכם הומואים יא @#&$^&$%^&*^*@^%^$#%#$%
    ג'סטין = אתה החיימשלי אהובי

    השבמחק
  53. שחררו שחררו א ג'סטין ביבר מי שלא אוהב אותו שלא ישמע..
    אבל בהחלט אי אפשר להשוות אותו לדיויד בקהאם!!!

    ומי הסתומה שאמרה שהריבועים האלה זה פוטושופ.!? כאילו מה נפלת על הראש?!
    רואים שלא ראית ריבועים של גבר נורמאלי בחיים:)

    עכשיו כולכם חמודים לכו למצוא חיים במקום להתווכח מי יותר חתיך:)

    השבמחק
  54. את***

    והמושפלות שאמרו שהן לא רואותו את החבל..
    צאו מהסרט:)

    השבמחק
  55. ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו

    השבמחק
  56. ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו

    השבמחק
  57. ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו ג'סטין הומו

    השבמחק
  58. אוו גאד . O _ O
    אינלכם חיים אחושרמוטה שאתם יורדים על המסכן הזה , ג'אס - טין ביבר? אז בואו נפרש לכם את המילה.. הוא רק ילד . ג'אס - טין . אז, יש לו טאלנט משונה -___-
    סבבה, עזבו אותו באמשלכם. אנחנו לא יורדים על טוקיו הוטל - שהם אימואים \ ליידי גאגא - שהיא חשפנית ולא יותר \ טיילור סוופיט - שיש לה כישרון אבל היא נראת כמו בובת ברבי.
    סבבה ?! סגרנו .

    ולגביי התמונה , אשכרה החבל סקסי יותר מהבאנדם XP

    השבמחק
  59. חתייך :P

    וגסטין ביבר הומו !

    השבמחק
  60. מה אתם גנובים ? אין פה חבל .. :O

    השבמחק
  61. וואי אני מודה שלוקח זמן למצוא את החבל וג'סטין ביבר לא הומו!!!
    אולי הוא חתיך אבל זה יותר!!
    אגב חתיך זה "ויקטוריו אלסנדרו" אז שתקוו

    השבמחק
  62. דבר ראשון גסטין ביבר הזה מכוער רצח ואני בת ודבר שני ראיתי מההתחלה "טוב" שהחבל לא יותר עבה!

    השבמחק
  63. כאילו אפחד לא הבין החבל זה הזין עומד לו ימפגרים

    השבמחק
  64. 1. ג'סטין לא הומו, כי זה בושה לכל ההומואים בעולם. ג'סטין היא סטרייטית.
    ולא, אני לא "מקנאה" בו.
    וכן, אני בת.

    2. זה שבתמונה לא כזה מדהים...

    השבמחק
  65. אני בת וראיתי את החבל ישר..........
    וזה שג'סטין ביבר שר כמו בחורה לא אומר שהוא הומו!
    *ואני לא חולה עליו או סתם אוהבת אותו!
    **וזאת שמעליי הם אמרו שבנים מקנאים בו ולא בנות!

    השבמחק
  66. וואי חצי מהבנות פה חולותת X DDDD
    זה בקהאם חתיךך שליי : DD
    יותר מג'סטין שגם אותו אני אוהבת : P
    ועדיין לא מצאתי את החבל X PPP

    השבמחק
  67. חלש ......
    ראיתי ת'חבל במאית הראשונה D :
    אני מה- 5%

    השבמחק
  68. חבורה של זונות מטומטמות הכוונה לא רואים את החבל בגלל שהבחור מושך את כל צומת הלב.
    באמא אתם חבורה של מפגרות תמותו כולכם יזונות שרמוטות יבוא לכם שיתוק אמן יזונות כולכם יכולות ללקק את הכוס השעיר שלי ימזדיינות בתחת

    השבמחק
  69. מה הקשר עכשיו לג'סטין ביבר י'מפגרים!! די לדחוף את ההומו הזה לכל מקום..
    וואלה ראיתי את החבל מהרגע הראשון, הבחור לא כזה חתיך.. ואני בת!

    השבמחק
  70. א ראיתי את החבל ישר

    ב גם אם ג'סטין ביבר גיי מה אכפת לכם שיעשה מה שבא לו
    ואני לא אוהבת אותו בכלל!!
    ואני בת!!

    השבמחק
  71. כוווס אמא של כוול מי שחוושב שגסטיין בייבר הוומו !!
    זה שאתם שוונאים אוותו תשמרו את זה בלב יחתכית יצוורים בתחת !!
    לכו תמצאו חיים יזוונות

    השבמחק
  72. ג'סטין ביבר קוווווף !!
    רק כריסטיאנו רונאלדו הכי חתייך שייייש !!!!!

    השבמחק
  73. זה לא שלא ראיתי ת'חבל ..
    הוא פשוט לא עניין אותי עם הקוביות של הבחורצ'יק שם XDDDD

    השבמחק
  74. איך שנכנסתי ראיתי ת'חבל ואני בת !
    וג'סטין ביבר הומו והא מכוער הוא נראה כמו בת ושיעשה עם עצמו משהו ומהר , מה מצאתן בו תראו איך הוא נראה לא הייתי יוצאת ככה מהבית !

    השבמחק
  75. אנלא רואה שום חבל OOO :
    אני רואה רק קוביות O.O

    השבמחק
  76. איכס, הוא לא כזה חתיך . יש פי 100000 יותר חתיכים ממנו .
    וחבלים זה רעאר ! (:

    השבמחק
  77. ג'סטין ביבר לא הומו. הוא לא יכול להיות הומו.בשביל להיות הומו צריך להיות בן.
    ----------------------
    אהבתי מאוד!~ חח XDD

    השבמחק
  78. לכל אלה שאומרים שכל הבנים ששונאים את ג'סטין מקנאים בו ... אז אני בת , ויש לו כמה שירים נחמדים , אבל אני לא סובללללללללת אותו !
    זה אומר שאני מקאנת בו ! ממממממממממש לא !

    השבמחק
  79. או מיי גד הוא חתייך אבל אני בכל זאת רואאה תחבל

    השבמחק
  80. טחחחחחחחחח עלק ביבר יותר חתיך
    אני בן אז אני לא יודע להגיד אם הבחור הזה חתיך או לא אבל ביבר מכוער- ומי שאומרת שאני קנאי זה בגלל שאין לה באמת מה להגיד! אני לא מקנא בו, איך לעזאזל אפשר לקנא בנקבה הקוקסינל הזה?
    ולמישהו שאמר שהחבל זה הזין שלו שעומד- תגיד לי איפה הראש ש'ך?

    השבמחק
  81. חחחחחחחחחחחחחחחח
    הבנתי!!
    תיסתקלו בצל יש שם בחורה מוצצת אחד גדווול

    השבמחק
  82. פחחחח איזה גרוע... בטח שרואים את החבל! אני לא עיברת מה הקטע...

    השבמחק
  83. רציני אתם מדברים על ג'סטין ביבר? ודרך אגב הדבר הראשון שראיתי בתמונה היה החבל ^^

    השבמחק
  84. אוקי..אני בת...ואני שונאת!!!!את ג'סטין ביבר...מתעבת..נגעלת...בא לי להקיא רק ממחשבה עליו...הוא נשמה כמו ילדה או כמו ילד בן 8....הוא נראה כמו ילדה או ילד בן 8...הוא שונא יהודים אנטישמי חרא...הוא מכועררררררר...יש לו שירים מגעילים!!!!!!!!!!!!!הוא מטומטם...והוא לא יודע לשיר!!!!!שלא לדבר שהוא הומו הומו הומו הומו הומו הומו הומו
    ולא משנה כמה תגנו עליו...ואתם סתומים אם אתם כן..אוקי לא רק שהוא שונא אותכם כי אתם יהודים..הוא גם אפילו לא מכיר אתכם...אז תפסיקו... להתהפנט כביכול מה''מבט'' שלו ותתחילו למצוא לכם חיים

    השבמחק
  85. אוקיי עכשיו תיתכוננו לחפירה....
    מכל מה שהבנתי פה זה שהרבה ילדים קטנים נירשמים לפייס ושכולן בטוחות שגסטין ביבר סקסי אז עכשיו כל מי שכתב את הדעה הזאת שילך לימצוא את הבורג שנפל להן או שיחכו עוד כמה שנים ויסתכלו על התמונה
    בקשר לחבל רואים אותו ישר וכן אני בת!!
    דיויד בקהאם שקסי ברמות ועושה לי גרר... כשאני מיסתכלת על התמונות שלו והייתה פה מישהי שאמרה שהקוביות שלו נעשו בפוטושופ אז את לכי להיזדיין!!!
    הקוביות שלו זה משו לא מהעולם הזה ואי אפשר להשוות אותו לילד בגיל ההיתבגרות בלובש כל הזמן רק חולצות צבעונייות סווטצ'רים ומשוויץ ב2 שיערות שגדלו לו על הרגלים ועל החזה סה"כ
    לדעתי ג'סטין לא גיי והקול שלו ישתנה עוד עד שהוא יהיה בן 18-19 אם הוא ימשיך לשיר ויצבור יותר מילים בלקסיקון שלו, השירים שלו בסדר אבל ילדותיים מידי לטעמי בלי להעליב את המעריצות/מעריצים שלו [ואני יודעת שיש כאלה] וכהה יש כאלה ממין זכר שמקנאים בו לרוב אלא שלא יודעים לשיר אז לידיעתכים הוא לא שר משו כי הקול שלו מעובד בשביל הקליפים/דיסקים
    לסיכום כל מי שטוען שביבר יותר חתיך מבקהאם שילך לפוצץ את החצקונים שלו/ה ושיפסיק לעשות פוזות שלג'אסטין יש קוביות, אולי היתבלבלתם עם טימברלייק XDDDD
    ומי שאומר שהוא לא רואה את החבל לכו בחזרה לפט סוסייטי!!!!

    השבמחק
  86. החבל זה הדבר הראשון שראיתי בתמונה P =

    השבמחק
  87. ג'סטין ביבר סתם ילד הומו עם קול של בת ואף של חזיר יבלות
    הבחור שיש בתמונה חתיך יותר מג'סטין ביבר!!!
    אין על מה להתווכח

    השבמחק
  88. מי שאמרה שזה ויקטוריו אלסנדרו אז אין לה מושג מהחיים שלה תקשיבי מאמי ויקטוריו אלסנדרו חתיך ואין לי בכלל ספק שגם ההוא שבתמונה אבל זה לא ויקטוריו אלסנדרו.
    אני לא אומרת שהזה שבתמונה מכוער אבל גם הוא וגם ויקטוריו אלסנדרו מ ד ה י מ י ם !!!



    ומה הקטע עם ג'סטין ביבר אני שונאת אותו אבל חפרתם איזה תגובות דפקתן פה.
    ומי שאומרת שג'סטין ביבר יותר חתיך מההוא שבתמונה שתתבגר ומהר !!!

    השבמחק
  89. הדבר הראשון שראיתי זה החבל (ואני אכן אשה)

    השבמחק
  90. איזה קלל היה למצוא תחבל :]
    נ.ב. שווונאת את ג'סטין המכוער!

    השבמחק
  91. ג'סטין ביבר הומו בן זונה שימות אמן הוא אמר שהוא מעדיף ליהיות עכבר מת מאשר יהודי בן זונה הומו שימות אמן נאצי מסריח שהוא בא לישראל אני זורק עליו רימונים נפאצים הכל שימות הבן זונה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  92. גסטין ביבר הומו אני בת אז תאכלי חרא :)

    השבמחק
  93. ינעל אמא של כולכם ג'סטין הומו וחבל לכם על הזמן

    השבמחק
  94. אאאאאאאאאייייייייייייכככככככככככ
    ג'סטין ביבר צריך למות.
    הוא כזה מכועררררררר והומווו
    אל תגידו שהוא לא הומו שהוא שר ככה בייבי ביייביי ביייביי הוווו
    מפגר.

    השבמחק
  95. חחח....קודם כל אני ראיתי את החבלל דבר שני איזה ילדות קטנות אתן יכולות להיות?! ג'סטין ביבר עוד סתם ילד קטן ואני אומרת לכם שיצאתי עם שווים ממנו הוא עוד לא גדל אין לו גוף ואני יהיה בשוק אם הואא מתגלח...דוויד בקהאם?!בננות תלמדו זה גבר אמיתיי!!
    אז כמו שמישהי אמרה פה לכו תפנטזו על ילדה קטנה בזמן שאני יפנטז על גבר אמיתיי...נ.ב. טוקיו הוטל אולי אימואים למרות שאני לא חושבתת ככה אבל יש להם מוזיקה ממש טובה קיצר בננות תשמעו איזה מוזיקה שאתן רוצות אבל ג'סטין ביבר סתם עוד ילדה קטנה זייפנית שחושבת שיכול לצאת ממנה משוו לי אישית ממש נמאס ממנה סלאמת בובות מאחלת לכם שתתבגרו...P:

    השבמחק
  96. מה הקטע על השנייה הראשונה רועיים ואניי בת אז ואט דדדדה פאק מאן ? ..
    ואני הצטלמתי עםם ג'אסטוש בייבר בהווליידווווווווווווווד אחויה ;-))

    השבמחק
  97. ווו כמעט כל הילדות פה פשוט סתומות...
    ג'סטין ביבר (או בשמו האמיתי, ג'סטין~גיי~בר) הוא סתם איזה אנטישמי מטומטם (מרוב שהוא מטומטם הוא אפילו לא יודע מהזה או איפה זה גרמניה, תחפשו ביוטיוב-אולי שם גם תמצאו חיים בדרך) שהתפרסם בזכות המוזיקה האלקטרונית הזוועתית שלו...
    וכל הילדות שרשמו "שהן מצאו את החבל תוך שניה" או "לא הבנתי מה הקטע כאן" או כל החרטא האחר, לכו תמצאו חיים =_=

    השבמחק