האוגר הגדול בעולם


קרדיט ל: ו-ל-ד-י

18 תגובות:

  1. זה שרקן למען השם! >=(

    השבמחק
  2. זה לא שרקן זה אוגר לשרקן אין רגלים כאללללההההה

    השבמחק
  3. זה שרקן יא דיסלקט !

    השבמחק
  4. ולדי, לשרקן יש רגליים כאלו!
    את לא מבין בחיות וגם לא מבין בלשון!

    השבמחק
  5. באמשלי שאתה מפגר !!! זה שרקן !! ידפוק היה לי בידיוק כזה פעם ! -_-

    השבמחק
  6. תגיד מה אתה סתום ?! זה שרקן !
    אידיוט XD

    השבמחק
  7. מה אתם נורמליים ?זה שרקןןן!!!!!

    השבמחק
  8. דבר ראשון על הרגליים של השרקן עבדו בפוטושופ כי זה נראה כמו רגליים של ציפור, דבר שני לי יש אוגר בבית והוא ממש לא נראה ככה!!!

    השבמחק
  9. שמע ולדי אם אתה חושב שזה אוגר אז אתה טמבל זה שרקןןןןןןן!!!!!!!!!!!1

    השבמחק
  10. איזה פוטושופ ואיזה נעליים...הרגליים של השרקן באמת נראות ככה...
    וזה פאקינג שרקןXD ולדי אתה מפגר

    השבמחק
  11. קיצר חבר'ה, זה שרקן, יש לי כזה בבית והוא ניראה בדיוק ככה.

    השבמחק
  12. חחח הרגתם אותי זה שרקן!

    השבמחק
  13. חח לא אכפת לי אם זה שרקן או אוגר.. [וזה שרקן] הוא עדיין בובו ♥

    השבמחק
  14. כול מי שעמר אלי משהו הוא בן .....

    השבמחק
  15. זה שרקן כולם רואים אבל אז מה שולדי טעה הוא בן אדם בסך הכל

    השבמחק
  16. ברור שזה שרקן מה את דפוק היו לי כאלה שלוש

    השבמחק