חמשת הבדיחות המצחיקות ביותר

שתי צפוניות מחליטות לצאת לקמפינג. הן מצוידות במותגים מכף רגל ועד ראש, תיקים של פראדה, חולצות של דולצ'ה וגבאנה, נעלים של גוצ'י, וכו'. מגיעה שעת הערב, הן בונות אוהל (של איב סאן לורן) והולכות לישון. אבל מה, בלילה חם ואחת הבנות מחליטה לצאת לישון בחוץ. חמש דקות אחרי שהשתרעה תחת הכוכבים, בא תנין וטרף אותה. רק מה, היא היתה גבוהה והגוף שלה נכנס לגופו של התנין רק עד הראש, כך שהיא נשארה עם הראש מבצבץ החוצה.
למחרת בבוקר קמה הצפונית השניה ומחפשת את חברתה באוהל. משלא מצאה אותה יוצאת החוצה ורואה את הראש מבצבץ מהפה של התנין. מה היתה תגובתה?
"יא מאנייקית, שק שינה של לה-קוסט"?

שלוש בנות שחורה ,ג'ינג'ית ובלונדינית פוגשות מכשפה עם מראה, המכשפה אומרת להם שזו מראת קסמים שאם אומרים בה אמת מקבלים כסף וזהב ויהלומים , אבל אם משקרים נעלמים. שלושת הבנות התקרבו אל המראה אחת אחת: השחורה אמרה: אני חושבת שאני הכי יפה בעולם, ונעלמה. הג'ינג'ית אמרה: אני חושבת שאני הכי מצחיקה בעולם, ונעלמה. הבלונדינית אמרה: אני חושבת... ונעלמה

איכר אומר לחבר שלו: "אתמול הרביצו לבן דוד שלי" ואז חבר שלו אומר: "נו, ואתה עזרת?"האיכר: "כן, הרבצתי לו גם...

פעם בא דוקטור לבית משוגעים כדי לבדוק את מי אפשר לשחרר. או אז הוא עשה אספה ותלה פוסטר של אופנוע ואמר: "הנה אופנוע והוא יקח אתכם אל מחוץ לבית החולים". מיד כל המשוגעים רצו לכיוון הפוסטר חוץ מאחד, והרופא החליט לשחרר אותו. אחרי שהמשוגע יצא אז הרופא שואל אותו: "למה לא רצת לכיוון האופנוע?"המשוגע עונה לו "מה אני טמבל כמו האחרים? המפתחות אצלי!!!"

בעל של אישה פולניה חלההבעל: "תזמיני לי וטרינר אני חולה"האישה: "למה וטרינר ולא רופא?"הבעל: "כי אני חי כמו כלב , עובד כמו חמור ונשוי לבהמה!" יום אחד איזה איש הלך לרופא ואמר לו...

שימו לב!! שלחו אלינו בקשת חברות בפייסבוק ותקבלו את
העדכונים הכי חמים, לחצו כאן לפרופיל שלנו בפייסבוק!!

5 תגובות: