10 הסטטוסים המביכים והמצחיקים שנכתבו אי פעם בפייסבוק!

תנו בתגובות!!










13 תגובות:

  1. ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןן (סתם אני לא כמו כל המפגרים האלה...)

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדולללללללל

    השבמחק
  3. חחחחחחח וואאאי אהבבתי אחחד הטווובבים האחררוןן נשפכככתיי את כככול ההשאר מככיירהה ככבר אבבל וואאי זה טטטווב חחח נקקרעעתייייי DDD:

    השבמחק
  4. למישהו יש כח לתרגם?

    השבמחק
  5. גם אני ישמח אם תתרגמו

    השבמחק
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא מצחיק

    השבמחק
  7. הנה תרגום לכולם חוץ מאחד קטן
    הראשון:
    "אמנדה במערכת יחסים
    סין: כל הכבוד!
    מייק: רק בגלל שהזדיינו זה לא אומר שזה היה דייט"
    השני:
    "ג'ניס רווקה
    ג'ארד: את ואבא התגרשתם?
    ג'ניס: שכחתי לספר לך"
    השלישי/רביעי:
    "קלסי במקלחת
    43 אנשים אוהבים את זה"
    החמישי:
    "ג'סטין מאורס לאמנדה
    ברנדה: מה????????
    אמנדה: אני מקווה שאת לא כועסת
    ברנדה: אני לא כועסת, אני אמא שלו, הוא לא אמר לי... אני בולבלת
    ג'סטין: בשם ישו המזדיין כן אני מאורס אני רק עדיין לא אמרתי לאף אחד, בגלל זה אני שונא את רשתות התקשרות המזדיינות האלה"
    השישי:
    גרסיה- יום ארוך... ישו מקשה עלי כל כך
    בת': נכון, אבל זה בשביל הטוב ביותר, פשוט תשמרי אותו בליבך ותמשיכי להתפלל... זה ישתפר. ישו עובד בדרכים מסתוריות...
    גרסיה: בת', ישו הוא הילד שלי בן ה14, הוא הועף מהבית-ספר כי הוא הרביץ לתלמיד אחר שוב"
    את השביעי לא הבנתי.
    השמיני:
    "פראטיק- למה לאקס-בוקס 360 קוראים אקס-בוקס 360? כי ברגע שאתה רואה אותו, אתה מסתובב 360 מעלות לאחור והולך משם
    בארי: גכעשהנגהג
    פראטיק: ?
    סיימון: זה 180 מעלות
    בארי: ^ זה
    פראטיק: לא זה לא, מה אתה דפוק
    סיימון: אם אתה מסתובב 360 אתה תחזור להסתכל על זה
    ווי ווי: אתה תלך אליו
    פראטיק: לא אתה לא"
    התשיעי:
    "____- אוהבת להרגיש את הילדים הקטנים סביבו. טיול לפארק!
    ________: איזה הרגשה את מקבלת?"
    והעשירי האחרון:
    "לורן- OMG כרגע ראיתי את הדבר הזה בMTV עך הההפצצות בהאיטי, אני רוצה לתרום להם אבל אני לא יודעת איך?!?!
    קרלה: למעשה זו הייתה רעידת-אדמה, אבל אם את רוצה לתרום את יכולה לסמס האיטי ל90999, זה ימשוך מהחשבון שלך עשרה דולר
    לורן: זה מדהים!!! תודה!!!
    וויל: את גם יכולה לסמס JOKES (בדיחות) ל44686. זה למעשה הרבה יותר טוב והם תורמים הרבה יותר כסף להאיטי
    לורן"אוקי תודה וויל, אתה הכי טוב!
    טריי: אלוהים אדירים וויל
    לורן: וויל, הם לא אמרו שום דבר על האיטי, הם רק שלחו לי בדיחה
    וויל: כן, זה נורמלי. זה הכל בדיחות שכתבו ילדים מהאיטי. זה כאילו הדרך היחידה שלהם להגיד תודה!
    לורן: וואו!!!! זה מדהים! שוב תודה וויל!
    מקווה שעזרתי
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  8. חחח זה שמעלי מלך (זה שתרגם.. )
    תודה ;)

    השבמחק
  9. אואווו זה שתרגם הכל , אתה תותח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה יצאת מלך [=

    השבמחק
  10. השביעי זה:
    האירוע: מסיבת יומולדת לקטי
    מוזמנים: 43,000 איש אישרו את הגעתם
    תגובות:
    קטי: מה?!? זו מסיבה פרטית בדירה שלי

    השבמחק
  11. http://www.fribiz.com/referrer/Ady+Elzam
    פריביז... מתנות על הצתרפות

    השבמחק
  12. ואייייי זה שתירגם מלך מלכי המלכיםםםםםםם

    השבמחק