פלאפון העתיד

ככה יראה הפלאפון בעתיד...

15 תגובות:

  1. אין מצב
    זה לא אפשרי

    השבמחק
  2. מאאאגניב =]
    אבל, אין סיכוי שזה אמיתי..

    השבמחק
  3. לא הייתי קונה, סתם מעפן ושביר בעליל וכנראה שבקושי אפשר לעשות בו משהו.

    השבמחק
  4. גם אים זה נכון שזה יצא אתם לא תוכלו ליקנות את זה

    השבמחק
  5. חזק באלי כזה

    השבמחק
  6. כ"כ טווב!!!! אבל זה יפול תוך 5 שניות

    השבמחק
  7. מגנניב - אבבל יש את זזה כבבר !

    השבמחק
  8. מאיפה שומעים ? לאיפה מדברים?? סתם חרטה...

    השבמחק
  9. ואם זה כזה דק איפה תיכנס הסוללה ואיפה החור של המטען

    השבמחק
  10. עזבו אתם לא מבינים בגרוש זה יהיה דוד שלי עובד בפרוייקט הזה ומשתמשים בזכוכית פנורמה שמחברת צבעים ונשארת שקופה

    השבמחק
  11. מ-ג-נ-י-ב - ר-צ--ח

    השבמחק
  12. זה הפשרי אבל יש לזה ימבה קרינה תוך 2 תקות את שובר את זהה אתה לא יכול לעשות עם זה כלום אני מעדים את האייפון 4 הוא לא שביר חוץ מהמסך אחים שלי תיראוו זה אשכרה זכוכית

    השבמחק
  13. פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  14. אז איך אני מוצא אותו אם הוא נאבד אני יראה דרכו, זיוני שכל...

    השבמחק