הזוג המכוער בעולם!!


27 תגובות:

  1. ראשון!!!! חחחחחחחחח איזה מכוערים XDDDDDDDD

    השבמחק
  2. שנייי!!! איכסס איזה מכוערים נראה כמו מסכות

    השבמחק
  3. שלישי איכססססס

    השבמחק
  4. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייייייייייייייייייייככככככככככככככככככככככככככססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

    השבמחק
  5. בכלל מי שהעלה את התמונה הזאת קיבל אישור שהם מרשים איזה מגעיליפ אותם

    השבמחק
  6. הם כ"כ מתאימים......

    נ.ב חמישית!

    השבמחק
  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ס'מכוערים חזק אחוושרמווטה XD

    השבמחק
  8. אני אישית ממש התרגשתי מהתמונה
    אתם חבורת שרמוטות מיוחמות שככה אתם שופטים אנשים...
    זה פשוט דוחה מצידכם!

    השבמחק
  9. אני לא מאמיינה שיש כאללה אנשים דווחים בעולם ! *~*
    ואני לא מדברת על הזוג אני מדברת עלייכם דפווקים בשכל ><
    מסכנים באממת שזה לא יפה אולי הםם נחמדים ואתם סתם שופטים אותם ? OO
    אני לאמבינה תהתנהגות שלכם אנשים פשוט בושה !

    השבמחק
  10. זה לאא יפהה כי לבן יש חצ'קוניים וגם לי !! וזה משהו טיבעי שלא צוחקים עליו !! זה מעלייב. ...
    והאישה חולה !! יש מחלה שהופכת את הפנים והגוף לככה !!!

    השבמחק
  11. הבן לא כזה יפה אבל הוא לא מכוער . הבת ממש מכוער היא מעוותת . יכול להיות שזה משהו שעובר אצלה בתורשה . יכול להיות שזה בכלל לא אשמתה .

    השבמחק
  12. אני מספר 14!!! :] חח איזה מכוערים אמא אני מתה!!!!

    השבמחק
  13. יאאלה חחחחחחח חאלס להיות רגשי איזה פוקסות חחחח

    השבמחק
  14. אין ילד כזה שיכול להסתכל על התמונה הזאת
    http://www.go2win.info/my.php?id=257

    השבמחק
  15. 11 צודקת אתם מגעילים,אז מה אם הם לא ריהאנה ואשטון קוצ'ר אז הם לא נחמדים,רגישים,וטובי לב?!
    לפי התמונה הם נראים מאושרים יחד וזה מה שחשוב

    השבמחק
  16. יש יותר מכוערים תאמינו לי !!!

    השבמחק
  17. 16 את מזה צודקת איזה רעים אתם למה ככה להעליב אין בן עדם מושלם בעולםםםםםם

    השבמחק
  18. למה אתם חושבים שהכל פוטושופ?

    השבמחק
  19. עושים את זה בסוני אריקסון זה הכל בפאלפון

    השבמחק
  20. בני זונות !!
    זה לא מצחיק בכלל !
    לכו תזדיינו .
    לכם אפילו לא היה משו קרוב לזה
    אז סתמממממממממממממממו[=

    השבמחק
  21. איזו כוסית!!

    השבמחק
  22. הבן נראלי באמת אבל הבת ממש פוטושופ!

    השבמחק
  23. יאווו אתם ממש דפוקים בשכל! ><
    שנייה אחת תסתכלו על הבת, הצבע פנים לא תואם בכלל והמידות לא תואמות. בפעם הראשונה בחיי ני יכולה להגיד שזה פוטושופ ולהסכים עם הטרולים! >.<

    השבמחק
  24. מישו אמר למישו משו15 בנובמבר 2010 בשעה 12:40

    זה מזה פוטושופ רואים אפילו על השרשרת
    סתכלו טוב

    השבמחק
  25. הבת פוטושוופ ..
    חווץ מזה ..
    איייזה כלביים אתם !
    אם היו אוומרים עלייכם את זה ? !
    ייאלה שיהיה להם בכייף למה אם נראה אוותכם בסווף אתם תהיוו נראיים כמו מווטצייה אחריי נייתווח שלא הצלייח

    השבמחק
  26. י א ל ה כוווול מי שהגיייב פה שיילך להזדיין
    [ חווץ מאלו שלא צחקוו עלייהם ]
    באממת שאתם דווחיים
    ואם זה פוטושופ ואם לא מ'כפת לכם ?!
    ייאלה תפסייקוו להעלייב :\

    השבמחק