לא להאמין!! ילד בן שנה וחצי מעשן באנג

תגובות בבקשה..

13 תגובות:

  1. מה זה כלום אני היתי מעשן באנג מגיל חצי שנה זה כלום סתם סתם איזה ילד נרקומן

    השבמחק
  2. אין סיכוי שזה אמיתי זה בטח צעצוע.. אבל זה מצחיק.. חח..

    השבמחק
  3. איזה מפגרים!

    השבמחק
  4. אוו , מיייי גאאאאאאאאאאאאאאד !
    ואין סיכוי שזה אמיתי !

    השבמחק
  5. פוטופוטופוטוששששששששששופ (((:

    השבמחק
  6. חחחח יחולה נפש מה קשור עכשיו משחקק

    השבמחק
  7. יאו יא' מפגרים מה קשור פוטושופ ?!
    יאאאאאאאאו כל דבר שלא ניראה לכם הגיוני זה פוטושופ ? !
    צאו מיזה חלאאאאאאאס, זה כניראה ילד ששיחק בנרגילה ..
    מה אתם ניסחפייייים !?
    צ'אאאאאו ..

    השבמחק
  8. סתתתתתתתתתתמו ת'פה כולכם יאללה מה אתם חשים לי אוי אוי כולה נרגילה אני עישנתי באנג יייאמה איזה גברים עישנתם באנג אנננני חייבת לכם שקל. אמממממממממממממממא טפטים סעו מפה סלאמת .

    השבמחק
  9. אתם דבעים אשש ?
    זה ילד שמעשן באנג זה פורסם במקו לפני כמה זמן ....

    השבמחק
  10. זותי שחשה תצמה שעישנה באנג יא בת זונה מה את מיתגאה בזה ישרמוטה נו את זונת צומת אז לא אכפת לך לעשן באנג זה ילד בן שנה וחצי ......
    נירא לי שעישנו את הבאנג ואז נתנו לילד להחזיק שיסים את הפה על זה כי איפה שהטבק אין עש או משהוא

    השבמחק
  11. זה אמיתי כיי יש על זה כתבה שאמא שלו היתה שיכורה ונתנה לו את הבאנגג!!

    השבמחק
  12. אני לא מבינה כלום מי הילד ומההוא אומר

    השבמחק