אין אישה שתתנגד..

מדענים ייצרו דמות אדם ש99% מהנשים לא יוכלו להתנגד לו...


38 תגובות:

  1. ראשווווווווווון!!!

    השבמחק
  2. שניייייייה D:
    ואיייייייייייייייייייכ הווווא מכווער טייייייייליייים באאלי למווות !
    אאאאאאני הייילדה הכי מ א ו ש ר ת שבעעולם .. יש לי חבר 1 היפיייים לכו זדיינו מתווקיים ששלי !
    כככככככל מי שמגייייייייייב פה אני מתה עלייייייייייייייייייייייו ♥ חייייייםשלי אתם (:

    השבמחק
  3. חחחח טוב אם את אומרת חחחח D:

    השבמחק
  4. טוב אם את אומרת חחחחח....D:

    השבמחק
  5. עלקקק חבר כוס אמא שלךך לכי תזדייני מכוערת כלבה זין מצוצצ עלקק חבר מי ירצה אותךך ?.אףף אחד

    השבמחק
  6. אם אתם אומרים.....שיהיה....

    השבמחק
  7. איכס מי זה הנכוער הזה?

    השבמחק
  8. יש לו עיניים מדהימות .
    רק העיניים והשפתיים , שיעוואונועועועועועאו זה דיי חשוב .
    זה בערך הכי חשוב ! D:
    ואני בת ..

    השבמחק
  9. וואלה לא נדלקתי ואני אחרת מהבת שרשמה למעלה ולי יש חבר חתייייך גם [=

    השבמחק
  10. סתם מכוער

    השבמחק
  11. אייייייייייייייכס
    אוליי הפרצוף נורמלי
    אבל השיער!!! השיער מכוער~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  12. איכ הוא דומה אשכרה לבת ! בע :\

    השבמחק
  13. איכככככככככככככס דוחה!!!!
    וחוץ מזה, מה זאת אומרת מדענים יצרו? ממתי יוצרים בני אדם?

    השבמחק
  14. הסיבה שכל בת "לא תוכל להתנגד" כי יש דגש על העיניים שלו.
    יש לו מבנה פנים יחסית חלק, אבל הוא דמות מטושטשת. חוץ מהעיניים שלו.
    ידוע שהעיינים זה חלון לנשמה ויש לו עיניים תמימות.

    השבמחק
  15. חחחחחחח
    יש לי חברה כוסית פי 100000000000000000
    מכל הבנות שהגיבו פה P:

    השבמחק
  16. כוס אמק לכי תזדייני גם אתה יהומו
    חחחחח נראה לי חברה שלך דומה לזזין מדבר ימניאק לי אין חברה והחיים דבש אחינו אז לכו תזדיינו כל עם העולם אני באיי נפה משהו בן זונה בלי לזיוני שכל מזיינים על ימין ועל שמאל פראיירים חברה זה לא קיר משהו ותעביר

    השבמחק
  17. הוא מכוער תחת עאלק לא יכולות להתנגד
    לו..שיבואו ויראו אותיי ואז נראה אם הם יתנגדו לי חח

    השבמחק
  18. הוא ממש מכוער..

    השבמחק
  19. הווווווווא סבבה D=

    השבמחק
  20. מכועררררררררררררררררררררררררררררררר

    השבמחק
  21. כוס אימה של כולכם כולכם מכוערים וזהו מה יש לדבר על זה אני יותר חתיך לא אני מה אתם ילדים בני 3

    השבמחק
  22. אממ הוא לא מכוער הוא פשוט נראה ממש נשי זה די דוחה

    השבמחק
  23. הוא ממש מכוער מי ירצה אותו בכללל?...

    השבמחק
  24. כל הבנות
    שאמרו שיש להם חבר שקרניות מי ירצה אותם בכלל
    לי יש חברה ואני לא ממציא....

    השבמחק
  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחח גאד מה יפה בוא ? XD

    השבמחק
  26. קודם כול הבנאדם (אם זה בנאדם)מכוער פצצות ואני בןן דבר שני מזה העולם המיזדין הזה??למה לכולן יש חברים??מה לי לא מגיע??

    השבמחק
  27. הוא כאילו סבבה כזה...אבל אני לא ממש נדלקתי... אם היה לו פוני אבל זה יהיה מושלם LOL אנ אוהבת פונניי ;)
    אזז...זה תלוי גם באופי וזהה :

    השבמחק
  28. אני מקווה שזו בדיחהה !
    (כותב המאמר או מישהו שם את התמונה שלו כדי לראות מה בנת יגידו עליו חח)
    בטחח שאפשר לסרב לו הוא בכלל לא חתיך הוא חמוד אם היה לו אופי טוב אז הייתי חושבת על זה..

    השבמחק
  29. אמממ.. אני מתנגדת XDDD

    השבמחק
  30. אז כנראה אני שייכת לאחוז האחד.

    ממש בקלות מתנגדת.

    השבמחק
  31. מה אתם מצפים הם מדענים אין להם חברות אז אם לא יודעים איך בחור יפה נראה(כמוני) כי הם מכוערים כמו תחת והם צריכים לעשות 99% אחוז יתנגדו ו1% יסכים

    השבמחק
  32. מה קרה?! תפרגנו! אם מישו זאת העבודה שלו, לייצר דברים בפוטושופ להעלות לפייסבוק ןשקר על כולם זאת בעייה שלו!! מה לקחתם רציני

    השבמחק
  33. זה נראה כאילוו הווא עשה גבוות ...

    השבמחק
  34. מה יש לכם?? הוא נראה טוב והוא גם בכיוון של חתיך אז מה אתם רוצים?

    יש בנים שהם הרבה יותר מכוערים!
    לכל הבנות שחושבות שכל האנשים בעולם יפים אז אתן טועות ובגדול!

    מה תעשו אם תתאהבו במישהו שנראה טוב אבל הוא לא חתיך.. והוא מציא לכן נישואים מה לא תסכימו לו בגלל שהוא לא חתיך??

    השבמחק
  35. מכוערררר טיליםםם פחחחחחחחחח

    השבמחק
  36. אייייכ' מככוערצ'ייק , הווא נירראלי גררוזייני חחחחחחע רראש מרוווווובעע בבבע'

    השבמחק
  37. בפנים הוא דיי חמוד אבל השיער שלו כמו של לא יודעת >.< בא'לי להקיא!!!!!!!השיער שלו הרס לו הכולXD

    השבמחק