כל הבנות צורחות וכל הבנים תופסים ת'ביצים..


25 תגובות:

  1. אייייייאאאאאההההה
    אני מקווה שלא היו לו ביצים לפני שהוא עשה את זה

    השבמחק
  2. היו לו ביצים לפני, אחרי זה כבר לא בטוח.... O.O

    השבמחק
  3. איההה
    ניראה לי שהביצים נהייו לו שתוחות

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואיייייייייייי הרג אותי מצחוקקקקקקקקקקקקק :D:D

    השבמחק
  5. מסכן :( לא תפסתי תביצים אבל nvm

    השבמחק
  6. דווקא קפיצה לא רעה...
    ;-)

    השבמחק
  7. איייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ! איזה מסכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אאוצ

    השבמחק
  8. איייייייייייייייייייייייי איזה מסכן ...... איך אני מרחם עליו .... אאוץ'

    השבמחק
  9. אאאו , איזה מסכן , נראלי אחרי זה הביצים התפרקו לו XDDD וואי , ..

    השבמחק
  10. תכל''ס תפסתי את הביצים

    השבמחק
  11. אפילו לי זה כהעב

    השבמחק
  12. איייייייייייי!!!
    איזה כאבים!!!!
    חחח תכלס תפסתי את הביצים XD

    השבמחק
  13. לא נראה לי שעכשיו הוא כבר יוכל להנות
    נקווה שהוא יכול להשתין
    חחח
    ומה הקשר לתפוס את הביצים אף אחד לא יתפוס את הביצים שלו רק ירגיש אצ הכאב שהוא עבר חחחחח
    מסכן

    השבמחק
  14. רעות יפרח ♥4 ביוני 2010 בשעה 7:25

    איייייייייייייייייייי!!לא צרחתי אבל אמרתי אייייייי,וואי פשוט מסכן נראה לי אחרי זה הוא טבע בבריכה ולא הצליח לקום...חחחחחח

    השבמחק
  15. רק ראיתי את זה כואב לי הזיןןןןןןןןןן אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  16. אני מודה,תפסתי בביצים XD

    השבמחק
  17. חחחחחחחח אני תופס תביצים כל היום בלי קשר

    השבמחק
  18. תכלס קפיצה סבבה

    השבמחק
  19. זה לא באמת קרה ללו יש סירטון שמראה איך הם עשו את זה...http://www.youtube.com/watch?v=CFKe2O3QFrE&feature=player_embedded

    השבמחק
  20. זהו .. יצא מוועד הורים O_O
    חחחח מסכן :(

    השבמחק
  21. חחח מסכככככככככככככככככן !
    לא נראלי שהוא יכול להשתייין XD
    הראתי אתזה לידי הוא ישר תפס ת'ביייצים ! XD
    חעחעחעחע D =

    השבמחק
  22. שמעתי קרחיקקק(קול שבירה של בייצים..)

    השבמחק
  23. חח יש לו אפרוחיים :P

    השבמחק
  24. ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממצחיק

    השבמחק
  25. בנות תבעטו לי בביצים

    השבמחק